Alantre apuesta por outru modelu de desarrollu pa Cabreira

  • Non al modelu extractivista impuestu pola Junta y sí a outru xeitu entender y protexer el nuesu patrominiu natural y desarrollu las nuesas comarcas cumo Cabreira.

La xestión y políticas de l'alministración autonómica que sufrimos es cada vez más lesiva pal nuesu medio ambiente, hipoteca'l futuru a mediu y llargu prazu a comarcas ya castigadas pola despoblación abandonu y entiende' l nuesu País cumo un territoriu extractivu al más puru estilu de xestión d'una colonia.

Por eillu, sumámonos a la oposición a las canteras de Marinita y Termenon II proxectadas pal municipiu de Benuza xuniéndonos a los recursos ya presentados por diversas organizaciones.

Dende Alantre creemos n'outru xeitu desarrollu pa las nuesas comarcas, cumo l’actividá tradicional ganadera extensiva, la protección de los espacios naturales cumo Rede Natura 2000 sia la base de proxectos d'ensiñu y turismu basáu na bayura paisaxística, biodiversidá y patrimoniu cultural y llingüísticu, ou proxectos innovadores cumo'l Geoparque Médulas-Teleno arrequeixáu pola Diputación de Llión tres presentase a bombu y platillo hai unos años. Todas ellas tendrían que tener un sofitu de tódalas alministraciones,  p'afitar población, xenerar un mínimu desarrollu y entender que'l nuesu patrominiu natural ye intocable.



ALANTRE APUESTA POR OTRO MODELO DE DESARROLLO PARA CABRERA

  • No al modelo extractivista impuesto por la Junta y si a alternativas sostenibles que protejan el patrimonio natural y fijen población en Cabrera.

La gestión y las políticas de la administración autonómica que sufrimos son cada vez más lesivas para nuestro medio ambiente, hipotecan el futuro a medio y largo plazo de comarcas ya castigadas por la despoblación, el abandono y entienden nuestro País como un territorio extractivo al más puro estilo de gestión de una colonia.

Por ello, nos sumamos a la oposición a las canteras de Marinita y Termenón II proyectadas para el municipio de Benuza, uniéndonos a los recursos ya presentados por diversas organizaciones.

Desde Alantre creemos en otro modo de desarrollo para nuestras comarcas, como la actividad tradicional ganadera extensiva, la protección de los espacios naturales como Red Natura 2000 como base de proyectos educativos y de turismo basado en la riqueza paisajística, la biodiversidad y el patrimonio cultural y lingüístico, o proyectos innovadores como el Geoparque Médulas-Teleno, recuperado por la Diputación de León tras presentarse a bombo y platillo hace unos años. Todas ellas deberían contar con el apoyo de todas las administraciones para asentar población, generar un mínimo desarrollo y entender que nuestro patrimonio natural es intocable.

Siguiente
Siguiente

León no tiene nombre de mujer