CONVOCATORIA DE MANIFESTACIÓN 23 DE NOVIEMBRE

Comunicáu 20 de noviembre de 2023

Dende Alantre, queremos agradecer a los partidos de la esquierda estatal de CyL el sou interés polos problemas del Oeste d’esta comunidá, anque, lamentablemente, tien que ser una campaña electoral la que los faiga acordase de la parte llionesa d’esta autonomía, ignorando la dualidá territorial d’esta institución fallida. Mal entamsn chamando RESPEUTU, si nun respetan esa dualidá.

Asina, los fueos qu'arrasanon los nuesos montes nun son frutu del azar nin d’una mala xestión puntual, sinón d’un modelu estructural qu’enlleva décadas vaciando y empobreciendo’l nuesu territoriu. Un modelu autonómicu impuestu escontra de la voluntá popular de los llioneses, que centraliza recursos y decisiones en Valladolí, mentanto las nuesas comarcas se despueblan, s’abandonan y arden.

Resulta paradóxicu ver cumo quienes sofitanon y legitimanon esti sistema autonómicu de Castilla y Llión responsable direutu del abandonu institucional del nuesu mediu rural intenten agora capitalizar electoralmente’l dolor y la indignación de los nuesos vecinos.

Dende Alantre siguirémos denunciando las causas fondeiras d’esta situación:

la falta d’autogobiernu pa llexislar y adaptase a las nuesas peculiaridaes;

l’abandonu rural; una política clientelar xunida a la falta d’inversión y prevención; y sobre tou la negación y l’invisibilización política y mediática de Llión y del País Llionés cumo territoriu principal afeutáu. Porque, mentanto se siga negando esa realidá, los fueos siguirán siendo solo’l síntoma visible d’un problema mueitu más fondeiru: el fueu políticu y social que consume a Llión.

Llión nun precisa más oportunismu. Precisa respeutu, autogobiernu y soluciones riales.


Comunicado 20 de noviembre de 2023.

Desde Alantre, queremos agradecer a los partidos de la izquierda estatal de CyL su interés por los problemas del Oeste de su Comunidad, aunque lamentablemente haya tenido que ser una campaña electoral lo que les haya hecho acordarse de la parte leonesa de esta autonomía, ignorando la dualidad territorial de esta institución fallida. Mal empiezan llamando RESPETO, si no respetan esa dualidad.

Así, los incendios que han arrasado nuestros montes, no son fruto del azar ni de una mala gestión puntual, sino de un modelo estructural que lleva décadas vaciando y empobreciendo nuestro territorio. Un modelo autonómico impuesto en contra de la voluntad popular de los leoneses, que centraliza recursos y decisiones en Valladolid mientras nuestras comarcas se despueblan, se abandonan y arden.

Resulta paradójico ver cómo quienes han sostenido y legitimado este sistema autonómico de Castilla y León, responsable directo del abandono institucional de nuestro medio rural, intentan ahora capitalizar electoralmente el dolor y la indignación de nuestros vecinos.

Desde Alantre seguiremos denunciando las causas profundas de esta situación: la falta de autogobierno para legislar y adaptarse a nuestras peculiaridades, el abandono rural, una política clientelar unidas a la falta de inversión y prevención, y sobre todo la negación e invisibilización política y mediática de León y el País Leonés como principal territorio afectado. Porque mientras se siga negando esa realidad, los incendios seguirán siendo solo el síntoma visible de un problema mucho más profundo: el incendio político y social que consume a León.

León no necesita más oportunismo. Necesita respeto, autogobierno y soluciones reales.

Anterior
Anterior

León no tiene nombre de mujer

Siguiente
Siguiente

El Gobierno responde una vez más sin compromisos claros sobre la gestión forestal, los incendios y las infraestructuras en León